اس ام اس عاشقانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 8 خرداد 1394
بازدید : 958
نویسنده : یوسف

.

.

اس ام اس عاشقانه پیام عاشقانه

کاش میپرسیدی که دل من تنگ کیست/یاکه این شوری اشکم بهر چیست

درکنارخاطرات خوب تو، کاش بودی تا بدانی جای خالی مال کیست

اس ام اس عاشقانه پیام عاشقانه

ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﺭﻓﺖ ﺷﻘﺎﯾﻖ ﺩﻝ ﺩﺍﻏﯽ ﺩﺍﺭﺩ! ﺷﺎﭘﺮﮎ ﺩﺭ ﺑﻐﻞ ﺷﻤﻊ ﭼﻪ  ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﺩ

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻣﺤﻮ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﻗﻔﺴﻬﺎ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﻢ! ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﺭﻓﺖ ﮐﻪ ﯾﺎﺩ ﻋﺰﯾﺰﺍﻧﻤﺎﻥ  ﭼﻪ ﺻﻔﺎﺋﯽ ﺩﺍﺭﺩ…!!!

اس ام اس عاشقانه پیام عاشقانه

هـــر چـــه لـبـــاس مـی پــوشـــم افــاقـــه نـمــی کـنـــد

نــبـــودنــتـــــ کـنـــارم زمـسـتـــان سـخـتـــی اســتـــــ…

اس ام اس عاشقانه پیام عاشقانه

کـابوس یعنــی :
خـوابـی کـه تــو در آن نباشــی . . . !

اس ام اس عاشقانه پیام عاشقانه

 من و تو وقتی ڪنار هـم هستیم
قـشـنـگ ترین تـرڪیـب دنـیـاییم

.

.

.

اونی که بخواد ببیندت

اونی که بخواد باهات باشه

دنبال زمان خالی نمیگرده !

زمانشو برات خالی میکنه !

اگه واقعا دوستت داشته باشه

آدم ها رو از روی اولویت بندی هاشون بشناسید

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

نه سرما اثر کردنی ست نه باران خیس کردنی

اگر تو با من قدم بزنی !

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

و من هنوز عاشقم ، آنقدر که می توانم

هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر همه را فراموش کنم

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

دلم شادی می خواهد

وسعتش زیاد نیست ، به اندازه کف دستانت=

دستانم را بگیر …

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

بارها گفتم به تو :

چشمها برای نگاه است

اما ..

تو هرروز با آنها ..

حادثه می آفرینی . . .

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

دنیایت را با دنیایم عوض میکنی ؟

فقط چند ساعت …

میخواهم بدانم آنکه تمام دنیای من است در دنیایش چه سهمی دارم

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

یار با ما بی وفایی می کند

بی گناه از من جدایی می کند

شمع جانم را بکشت آن بی وفا

جای دیگر روشنایی می کند

اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه

در قلب کوچکم فرمانروایی میکنی بدون هیچ نائب السلطنه ای !

کسی نمیداند چه لذتی دارد بهترین پادشاه تاریخ را در دل داشتن . . .





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اس ام اس جدید عاشقانه sms

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس ام اس جدید و آدرس www.smsjadid.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 338415
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com